söndagshumor

Skrivet: 2010-08-01 Kl. 22:59:28
TJENA HEJSAN!
igår hade jag en jätte rolig kväll fast lukten av häst.
fullt ös medvetslös! närå, inte riktigt.. inte ens nära.. men vafan!
sov hos prinsen istället för bodil men de va myspys iallafall.
chirre dirre och coca cola till frukost! <3<3<3<3<3
sen blev de bara massa mys under dagen!

mamma kom och hämtade mig hos robin,
käkade när jag kom hem, kollade på tv,
somnade tydligen (?) elin ringde och förstörde min
skönhetssömn, för vi skulle åka och fika på barista!
MEN SNACKA MYS DÅ!
stina kom efter ett tag också.

barista stängde och de blev mys i hamnen istället.
och jag fick nå damp happy ryck och skrattade åt ALLT!

mjukglass eller strut?
öhh..kul
- strut, voffla eller bägare
strut? voffla är ju gott..en bägare
-någonting mer?
öh...en till tack!
MOHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!
söndags humor!

men nu ska jag kolla på lite kläder på internet.
men jag saknar efter min prins och längtar tills på tisdag
för då kommer han till mig <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

puss
/kn

snygg tjej i jeans :o


snygg bodil och jag! :D


PIL BRITT! <3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym

Coca cola är aldrig fel. ;)

Tidpunk: 2010-08-03 @ 01:10:48
Bloggadress/URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0