tårarna bara RANN.

Skrivet: 2010-08-25 Kl. 21:27:01
hallon.
då har man varit på skolan och kämpat idag igen.
ja inte vet jag om det är så roligt nu första veckan i skolan.
vi gör ju inte så mycket, men ändå så ska vi följa schemat..
de här tar lite knäcken på mig.

men efter skolan idag så gick jag och jossan till wayne´s och
fikade lite, har ju börjar blivit emo igen.
mår lite halv skit hela tiden, gråter för ingenting..
baaajs. men de går nog över snart.

efter fikan så drog jag hem, kollade på lite skit tv
och sen la jag mig i sängen och kollade på the last song..
vilken jävla tabbe, FY I HELVETE va jag GRÄT!
va nog den vääärsta filmen jag har sett i hela mitt liv.
så nu sitter jag med uppsvällda ögon, röda ögon och snor
heeeeela näsan.. gud vad jag älskar sånna filmer! NOT!

så nu ska jag aldrig mer se en film i hela mitt liv.
de där fick vara min sista.

imrn börjar jag halv 11 på skolan, ganska skön sovmorgon.
men då vet alla de, ha de så bra
puss
/kn

bjuppar på en glad gatufesten bild!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0