i miss my babe.

Skrivet: 2010-12-16 Kl. 22:28:43
Tjosan hoppsan på er.
sitter i sängen nu och är ny duschad, så skönt :D
men idag har jag varit på praktiken slutade 16.00
så jag gick och sa hej till muffen (emma danell) och sen
kom pappa och hämtade mig.

och då slängde jag mig i soffan och där satt jag.
RESTEN AV DAGEN!
gjorde varma mackor till middag sen kollade jag på robinsson.
lika bra som vanligt, eller nää.. tråkigt att vara utan robin :(
menmen, imrn kväll kommer han hit, och då ska jag minsann
pussa och krama på honom heeela kvällen :) <3
lillpluppeeeen! <3

imrn blir det också praktik, sista dagen för denna termin! :/
ha en bra kväll och sov gott.
pusss
/kn

min favorit och jaaag! <3 fina med blommisar i håret. :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Cattis

Sv: Jo jag har tänkt på det jag också att det vore bra att vänta eftersom man inte vet hur brösten kommer se ut när allt kommit igång.. Men samtidigt känns det jobbigt på något vis att vara utan amningsbh så länge.. :/ Kanske får köpa en nu och en sedan :)

Tidpunk: 2010-12-30 @ 13:31:35
Bloggadress/URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0