trött

Skrivet: 2010-12-13 Kl. 11:39:43
Hallå där.
sitter på skolan nu och har lunch, och PEPPAR för lektion.. njaah.
jag är så jävla förstörd idag, helt jävla slut.
jag vill bara hem och sova.

var med älsklingen igår hemma hos mig, vi kollade på film och
käkade chirre och dirre. MUMS!
sen somnade jag på robins axel. EHE jag var lite trött. :|

men imorse så var jag helt förstörd också. damn så trött.
Fick ett sms imorse också, frågade om jag ville jobba, och de
är klart jag ställer upp för lite jobb :)
så från 16-20 typ :)

sen ska jag hem och SOVA! :)
ha en bra dag
puss
/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym

Fin blogg :)) Hur har din helg varit då? (:

Tidpunk: 2010-12-13 @ 11:57:38
Bloggadress/URL: http://lokesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0