duschen o kaffeet

Skrivet: 2010-02-05 Kl. 15:46:12
tjennnnnna alla! :D

gårdagen blev faktiskt inte så tråkig som jag trodde..
Ante kom och hämtade mig senare på kvällen, så vi drog hem till
honom och kollade på film och snackade om allt i flera timmar,
fett skönt! så nu har man ju snackat av sig lite granna! :D
han körde hem mig sen runt halv tre, tre på natten..
så jag slängde mig i sängen och somnade som en stock och vaknade
upp som en prinsessa idag med solen i ögona tror jag.. haha
solen har väl varit uppeee idag?
kändes som solen iallafall..

men sen har jag varit ute och gått lite med elvis, pluggat till körkortet
och nu ska jag hoppa in i duschen och sminka på mig lite och häärja på!
känner mig toppen glad idag :D

ikväll så har jag ingenaning vad som händer, få helt klart se vad
kvällen har att erbjuda mig..
men nu blire dusch, sen blire kaffe i min i ensamhet och datorn med
mysig musik! :D hejdå alla glaada:D


alltid samma pose på fyllan tror jag! ;) SAKNAR RÖD HÅRET! :|

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0