EHEHEHE

Skrivet: 2010-02-18 Kl. 21:32:28
njaaaaaah vad ska man säga?
mår bajs som vanligt.. haha! sitter här i sängen nu och lyssnar på musik
och snackar lite med ante på msn.. han är bara så rolig!:D

men idag när jag kom hem ifrån skolan så gjorde jag nudlar och slängde mig
i sängen och käkade och kollade på tv.. va grymt trött men jag somnade aldrig.
vilket är bra för att vara mig. jag som sover jämt typ..
men sen så pluggade jag lite teori, sen hamnade jag visst på facebook..
sällan?!! jävla bajs fb.. den ha förstört mitt liv.

hanna och jossan tjatar på mig .. om att jag ska följa med hem till hanna
och dricka imrn och ta tåget hem på lördag! men ska jag eller inte? :|
det är ju frågan de.. jag få se.. just nu är det 50 - 50! någon få övertala mig!

men funderar ändå så på att sitta hemma hela helgen och chilla här i sängen
och dricka massa tee.. är så less på allt som rör sig nu som sagt!
men jag kan ju inte bara sitta här och tycka synd om mig själv! eller kan jag?
jo men visst, jag kan! så jävla skönt / deppigt.. men nog mysigt om inte annat.

JAG HAR TRÄNINGSVERK REEEDAN?! inte bra..
aja.. vem orkar egentligen lyssna/läsa det jag yrar om helatiden?
shit, jag behöver fan hjälp. HAHHA
pösssshejhopp


gillar ni min fjortis frilla.. tupperat hår och lös hår? (Y) WEY!
HÅRDING

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» R

Äh strunta i tåget.. vad jobbigt att åka hem i morgon när du är bakis?!



Kolla FBn senare!

Jag har hittat kort på dig!



Älskar dig tokis

Tidpunk: 2010-02-19 @ 11:06:48
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0