fnissar HEHEHEH

Skrivet: 2010-02-11 Kl. 19:27:40
hejsan på dig i lingonskoooogen!
idag har jag åkt griller på skolan, vem är grymt om inte jag? ;)
alla är grym i klassen, så j-ävla kul !!!!!!!!!!!
sen blev de as tråkigt ... sen blev de kul igen :D

drog till stan för att möta upp elin också.
sen när vi kom hem så kom vi på att jag hade tappat en grej,
så vi åkte ner till stan igen och hittade den på donken som tur va!
PUSTAR UT!! nu behöver jag inte vara nervös nå mer ;) hhaha

ikväll ska vi bara chilla och chilla och äta glass i strut! WEEEEY!
MUMSANS!
men nu ska vi PEPPAAA!! :D


MOhAHAHAH rip min klocka!:( </3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» syster

Vad hade du tappat , mobilen?

Puss på dig ha en fin alla hjrtans dag helg med din koooooooompis:D

Älskar dig!

Tidpunk: 2010-02-11 @ 20:11:28
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0