förlåt att jag är ego för engångs skull!

Skrivet: 2010-02-17 Kl. 00:05:06
okejokej.. jag bara ääälskar min dag idag!
wey må jag ju säga..

börja dagen med ångest(Y)
sen blev de nudlar till frulle
körkorts teori, jag förstår ingenting..
i massa timmar..
middag + skolplugg
lite os.. 30 minuter kanske?
skolplugg, ingenting satte sig i skallen på mig!!
sen kom höjdpunkten på hela dagen..
AVATAR!!!!!! jag såg avatar.
fyfan vilken underbar film, jag önskar jag också
va blå,lång och stark....DAMN,vilken vacker film.

men nu ska jag försöka sova bort min ångest
och vakna upp med massa pirr och förmodligen ångest.
gud vad jag älskar halkbanan..
sen när jag kommer hem så ska jag forskätta tycka synd om mig själv
och plugga vidare.. men synd att tankarna tar över bara..

jag önskar att du kände samma som jag.


snygga nilssons ...eller inte.speciellt inte lillasyster kajjeee

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0