gråter utan tårar

Skrivet: 2010-02-07 Kl. 21:48:39
men hej alla!
sitter i min säng och lyssnar på depp/kärleks musik och försöker
gråta, haha.. men jag kan fan inte gråta, jag vet inte hur man gör? :o
hahaha.. jag som grät för minsta lilla förut. men inte nu längre.
och varför jag vill gråta är för att jag känner att jag måste de, och att
allt skulle bli lättare då.. men nää, jag kan inte!

men idag så vaknade jag 15.30 typ.. weey, va roligt.. NOT!
jag vaknade och va grymt less, slängde mig framför tvn, och där
satt jag hela jävla kvällen fram till 7 typ, för då drog jag upp
till syrran och chillade med henne och meja!

och nu sitter jag ju här.. och inte må allt för bra..
tankar som snurrar i tusen, frågor utan svar.
känner smaken av ångest och grymt osäker på mig själv!
varför är det alltid jag som hör av mig?
ehh, jag förstår inte..
men nu ska jag hålla mina tankar för mig själv och försöka gråta
vidare :/

hare bra alla. puss!


älskade syster dotter tea! otroligt vacker redan nu ;)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0