inget speciellt, bara mammas underbara pizza

Skrivet: 2010-02-25 Kl. 19:36:47
gud så trött jag är..känner mig som en zombiiiiii!
tea och tina har varit här idag och ätit mammas grymt goda
pizza och sen så stannade tea kvar här ett tag medans mamma tina
och pappa tommy åkte och storhandlade :)

men jag har haft körlektion idag, de blev landsväg och vänstersväng..
och fyfan, det är inte kul med vänstersväng eller.. uwha!
läsktigt..

sen blev det skola, idrott x2 idag !! nicenice, grymt jobbigt.. men det är
ju kul iallafall :D
sen efter skolan så åkte jag bara hem och käkade och pluggade.
bra där av mig! :)

och imrn så blire skola och plugg också :D
så då vet ni :D thaaabbaa

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0