kämpar jag, så kan jag!

Skrivet: 2010-02-17 Kl. 23:53:12
jag måste få slänga in ett till inlägg!
efter alla mina negativa tankar och all min ångest, så är jag fan
stolt över mig själv! att jag väl kämpade och inte gav upp, för engångsskull!

har pluggat klart idrotts häftet, grymt jobbigt meeen jag fixade det!
har pluggat klart inför provet i småföretagande B som är imrn.
jag kan allt utan till och nu är jag fan stolt över mig själv!!
att jag ens offrade en mys kväll för allt tråkiga plugg när jag är så jävla
less på allt pluggande .. eller less på allt som finns och rör på sig ?!
och till och med halkbanan fixade jag galant, fast jag är så åkrädd!
jag dödade "älgen", körde in i "lastbilen" och hamnade i en snödriva!;) bra jobbat.
någon som våga åka med mig när jag ha fixar körkortet? ;)

bra jobbat kajsa!! nu ska jag fan hålla i dom hära tankarna och kämpa på
i skolan så kanske TILL OCH MED JAG kan bli något!
KÄMPA NU MIG!!!
jag är fan värd en kram känner jag nu!

men imrn så äre plugg för hela slanten, prov blire, idrott x2 äre imrn också!
och tråkiga jävla svenska.. NEE MEN FYFAN FÖR MIG!! RYCK UPP MIG!! HAHAH
SKOLAN ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA ROLIG!!
LYCKA TILL KAJSA!


ge mig en kram då? :||||

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» syster

Nämen va säg du... jag törs inte åka med dig när de är is på backen!de verkar lurt du får nog öva dig lite mer...

Du kanske vill köra lite här nästa gång du kommer?:-)



Älskar dig min lilla älg jänta

Tidpunk: 2010-02-18 @ 10:27:01
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» mamma

KRAM PÅ DEJ

Tidpunk: 2010-02-18 @ 17:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0