ont i skäällen

Skrivet: 2010-02-09 Kl. 22:56:29
ojoj, rikke gör mig verkligen nervös angående presenten alltså..
EHEH! men de va ingen bil iallafall ;)

idag vaknade jag upp med väärldens huvudvärk, och den håller fortfarande i..
åkte till skopunkten, fanns nada att göra..
fick sluta tidigare idag igen, drog hem och la mig i soffan..
somnade på dirren.. va barnvakt i typ 20minute
r tills mamma kom hem, så hon
fick ta tag i dedär så jag fick sova vidare .. vaknade typ as sent, så nu blire nog
ingen sömn inatt!! MEN MIN SKALLE SPRÄÄÄNGS!

imrn blire förmodligen skolan sen ska jag köra med henke!
weey som jag har längtat:D


jag o snygg s andersson som sminkar sig..EHE<3 love

* du du du du och bara du <3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0