PLUUUUUGGIS!

Skrivet: 2010-02-24 Kl. 21:44:02
hejsan alla ..människor?

idag hade jag körlektion, och det gick kanon!
sen fick jag köra till skolan istället för att gå ifrån stan till skolan
i kylan.. snäll henke är! :D du är guld :D
sen blev de plugg på skolan och fick reda på vad vi fick på småföretagande b
provet, och jag fick ett g. nöjer mig självklart med de, eftersom jag har haft
så mycket i mina tankar just nu! :)

sen efter skolan så gick jag och fika med stina gumman och elin kom också efter
en timme typ! :) jätte mysigt, mina älskade toppen tjejer!
planerade mitt 18årsfirade också :) kommer nog bli en toppen kväll :)

sen åkte jag hem och pluggade teori, ojoj va duktig jag ha varit..
pluggat som fan verkligen!
och imrn så blire änu mer plugg!! duuuktig jag äääär! :D

men nu ska jag hoppa in i duschen!
hej då alla godingar ;)


älskar att dricka tee när man håller på att plugga, snusen självklart
amandas llip balm (Y) och självklart mina armband där med!<3
kan inte bli bättre änså här va? ;)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» pillie

hurreduru kajsa sånna där armband har jag oxå :D

Tidpunk: 2010-02-25 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0