positiva tankar

Skrivet: 2010-02-17 Kl. 21:55:54
trött trött trött och trött!

imrn så blire skooooola, sen så blire? hm, ska nog hem.. sova?
kaaaanske plugga lite teori?
känner att jag behöver en slapp idag imrn, PRECIS lika slappa som
hela min vecka har varit?
men imrn så ska jag göra det riktigt mysigt med massa ljus..överallt,
massor utav tee och bara mysa i sängen och plugga!
det låter väl as bra?

hm,verkligen som en chill dag! längtar redan nu.
ska rensa lite tankar och försöka få allt negativt till något positivt.
få se hur det kommer att gå, men jag ska göra ett försök!

jag vill vara glad och lycklig igen, precis som jag är. sprailliga kajsa med
toppen humör !! men hon har varit borta i ett par dagar nu! :(


JAAJUSTE???!?!?!?!? paniken jag fick nudå? jag har fan prov imrn?
kanske det är dax att plugga.. EHEH! fyyy på mig!
hade totalt glömt bort de.. koooorv!
och igår när jag skulle plugga så fasnade ingenting i skallen på mig.
bra jobbat.. min hjärna ha sagt upp sig för längesen, bara så ni vet!


kanske man ska sluta tänka och bara göra det, vad har man att förlora
när det kanske kan komma en vinst?

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0