så övedriven tcheej

Skrivet: 2010-02-10 Kl. 19:31:24
DAMN! idag är jag piggare än piggast, va fan grymt länge sen jag
va så här pigg.. vaknade 5minuter innan klockan ringde ! bra jobbat
kajjebaaaanaan!

idag har jag haft energi till tusen idag på skolan.. hoppade runt och
dampade lite.. känns lite dumt att säga dampade.. men va ska man säga då?
hade hettssss helt klart.. haha! jävla bajs svenska.. fattar ingenting..
FNISSSSSSS!

gick tidigare ifrån skolan idag för jag hade körlektion, AS BRA! jag är grym..
men hur gåre med teorin då kajjjeebänäänaa? inte braa.. pluggade lite idag,
men vooofan? det är ju as svårt.. jag förstår naada .. dum i skäällen kanske?
mm.. tro däääja.


brb ska hämta en snuuus.

sådära tjaao!
men iallafall, mamma min hatar fisk.. och idag åt hon de till middag, och hon
känner sig redan smarta säger hon! haahha så jävla dum..

meeen iaaallafall, ikväll så ska jag kolla på tv och plugga lite teori igen.
nICE! duktig man är.. känner att jag är värd en glass.. och en glass ska jag
minnnnnsan ha! mummmmaaa..
aja, nu ska jag sluta snacka massa jääfla skit! puws hej!


haha hejpåre sommaaar kaiiiiisa!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0