sorry

Skrivet: 2010-02-26 Kl. 22:25:28
oj herregud va trött jag är.. det kanske inte är så kul att läsa min blogg
nu förtiden? för jag skriver bara att jag är grymt trött och att jag är
spyless på teorin nu typ?
men seriöst, jag är det.

känns som jag inte ha tid för någonting nu, eftersom det är skola sen hem
och plugga teori, sen äre natten lixom?
men det är bara är ju bara en engångs grej om jag kör lagligt resten av livet lixom.
så körkortet ska jag fan fixa så fortsom möljligt!! :D

men idag så gick jag och jossan och fikade efter skolan,
vi satt ungefär 2-3 timmar och bara snackade av oss allt skit om körkortet och allt!!
jävligt skönt!
sen åkte vi hem till sig.. tea och tina va här hemma också.. busa lite :)
sen började jag plugga teori! :) mysigt.. njah!

men nu ska jag göra lite tee sen ska jag sova :)
pusspuss

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0