TOPPEN KVÄLL!!!

Skrivet: 2010-02-20 Kl. 13:32:43
tro mig, jag tar knäcken, viskan/stöde tar knäcken!
måste koka upp nytt knäck nu..för de finns fan inge kvar!

kvällen började med förfest hos Hanna med Elin, Jossan och Nattis!
jag, Hanna och Jossan dansade hela kvällen och Elin va snurrig i skallen
sa hon så hon satt bara och skratta åt oss ;) Nattis tog det lugnt sa hon
för hon ville inte spy! hahaha :D

vi drog vidare till Dennis sen, och där tog mitt minne slut ungefär.. jag lämnade
min hjärna hos Hanna och dansade runt som bara den!
Frida, Elin och Bobil va där sen vemdalen så kvällen blev klockren! <3
Jossan blev en aning för full så hon fick åka hem till sundsvall, så Nattis drog
också hem då.. själv så stannade man kvar och dansa/härjade runt!

har ingenaning om när vi drog hem, men hem kom vi! :D
jag somnade på mo mongen... PÅ MOMANGEN!! ;)
vaknade upp vid 9 och va fortfarande lika full.. eller vaknade? Hanna kom och
härjade i min säng.. men jag somnade om och vaknade upp vid 11 och va full..
gjorde lite nudlar och POFF sare bara så blev jag bakfull!!

men laddar upp igen för snart ska jag och Hanna ta tåget hem till Sundsvall, och jag
ska dra till Elin Jonsson och mysa lite, sen äre bara att ladda om för en ny fest i..
STÖÖÖÖÖÖÖÖÖDE!!!!! få se hur allt kommer att sluta. Men ska ta det lugnt för min del
tror jag! ;)

hare bra alla!! puss!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ellenbanan

jag säger bara en sak: HA HA HA HA!

Tidpunk: 2010-02-20 @ 16:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0