VILL LEEEEKA I SNÖN!..nee

Skrivet: 2010-02-06 Kl. 21:48:09
TJABBAA!!
HEEEEEEEEEEEJ, säger lilla jag då som sitter här med jätte mycket
energi.. vill bara ut och feeeeeestaloss typ, men nee icke!
här sitter jag och DIGGAR LALEH-BJURÖ KLUBB..
FETT SKÖN!! FNISS!

har nyss sett på melodifestivalen.. haha fyfan vilka dåliga låtar...
eller nee, visa va fett sköna, men lixom inge melodifestival låtar ..
menmen, sverige är sämst.. som vanligt! hahah inge nytt med de eller!

idag vaknade jag upp hos ellenbanan, började dagen med att dunka
musik, gjorde oss klara och sen så drog vi och kollade på stinas match
som va as spännnnnnanade:| DOM VANNNNNNN!!<3<3
stina gumman va så duktig, men hon avbröt matchen.. tråkigt nog!
men hon är bäääst ändå!<3:D

sen har jag varit på 25års kalas idag också, gammtompa börja bli gammal nu!
själv så har man inte ens fyllt 18 ;) hahah! bara 25 dagar kvar nu, sen jävlar!
partiiiiiipartiiiiiiiii!!!


ring mig om ni ha tråkigt, jag är med dig/er på dirren!
puws
NICEEHEHEH

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0