damn, jag vill sova

Skrivet: 2010-01-07 Kl. 16:31:55
kan börja med dagens inlägg med..
..GUD SÅ TRÖTT JAG ÄR!
men jag ska inte sova nu under dagen, för då kommer jag inte
kunna sova inatt!
jävla hundjävlen ha varit och härjat på min dörr inatt bara för att
han ville sova med mig, men de fick han inte serru!
så jag har sovit kanske 3-4 timmar inatt..

så nu ska jag vända tillbaka på dygnen,fast jag är påväg att somna
redan nu :| få se hur länge jag håller mig vaken..

idag så ska jag bara chilla här hemma och se på hockey tror jag!
få se om jag hitta på nåt skoj kanske? vem vet..
men de tror jag inte, jag vill bara sooooooova!!


jag får lära mig att leva utan hjälp

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym

du ska vara med mig:P

Tidpunk: 2010-01-07 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0