DAMN!

Skrivet: 2010-01-27 Kl. 20:44:18
gooood kväll! :)
sitter här med mamma och kollar på robinsson! guud va smala alla har blivit.
har ju inte direkt fullt de dära, men uffa så smala dom är !

idag har jag varit i skolan och tråkat, har varit gryyyymt tråkigt typ.
och lillida har fått sin iphone idag :( så imrn ska hon skryyyyta.. buhu,
jag är ledsen.. jag vill bara ha min NUU!!

efter skolan så gick vi till stan i snöstormen och drog i fikade
sen drog vi till donken. FYFAN va mätt jag blev:| är fan fortfarande mätt alltså.
UWAH!

*ville bara säga att jag finns här vännen om du behöver prata,
bara för dig att stå på dig och säga sanningen!
ingen vet vad du tycker och känner, de är bara du som vet, och du måste
förklara hur det ligger till.. du är bland dom bäästa<3


bara för att jag saknar festen!:D

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» jossan

festen:)<3<3 minne för livet:P

Tidpunk: 2010-01-28 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0