sjukt

Skrivet: 2010-01-06 Kl. 23:55:04
hejhopp!
kvällen/natten/morgonen va helt jävla sjuk igår alltså..
jag säger bara,
max
linda kom
tobbes kompisar va sugen på mat
sörberge
och vips så var klockan 07.00 ?:|
jag förstår ingenting ja, som vanligt!!

idag har jag varit med ellenbanan och stina, vi har fikat
och snackat i tusen år.
vi åkte hem, hämtade jossie och drog hem till stina och såg
på new moon (igen) och stina blev klippt av jossie.(Y)
sen blev det tjejsnack! såååå mysigt!!

men brudar? vi MÅSTE ha tjejkväll på fredag? okej??(Y)
kanon där..

ska nog gå och lägga mig nu, fucking bajs skola imrn..
jag är inte pepp!
bara så du vet...


lilaaaaaaa!

'det blir lite pirrigt i magen ibland
speciellt alldeles nyss! :|

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0