snåla fan!

Skrivet: 2010-01-19 Kl. 18:26:12
hejsan alla glada..
jag är inte allt för glad nu eller.. så grymt less på stenålders mobiler nu allså.
ingen kamera, ingen musik, inge smilegubbar .. jag säger bara herregud!
och den är röd, jag tycker inte om röda mobiler..
jag vill bara dö nu ja!
närå, men grymt less är jag iallafall.. om någon vill vara snäll så kan ni ju
alltid ge mig en ny telefon!?! ah snällt tack!

sitter på mitt rum nu och surar som satan bara för att mamma
säger att jag ska betala min blivande telefon själv(?) trodde hon på det
där själv eller? jag kan betala 500kr.. sen så fåre vara bra..
OCH SJÄLVKLART SÅ KOM SPOTIFY REKLAMEN UPP MITT I ALLT!?!?!
jävla bajs tant.. haha

sitter bara och vänta på bättre tider nu.. eller jaa.. jaa men precis..
nä nu blire the hills tills han hör av sig! :)
nu kommer jag bli kärare i justin!
pusss




älskade blivande pojkvän:D<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Louise

han ser riktigt bra ut!

Tidpunk: 2010-01-21 @ 00:01:52
Bloggadress/URL: http://wopswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0