tatueringar och dryga tjejer

Skrivet: 2010-01-26 Kl. 22:17:09
tjennnna!
sitter här i sängen med kusselussen vickäään!
hon är bara för mysig, lik mig ;) haha!
nä men men vi sitter och spanar på tatueringar! jag har ju förälskat
mig i rihannas pistoler som hon har.. om jag gör så som henne så ska
jag göra mina på bröstet ..ytter bröstet, under bh;n liiiixom!
och vid axlarna typ.. grr de kommer bilder.. jag ska lägga in!
grymt sexigt! ;)


sådär, helt klockrent! snygg som fan!


och dom där vill jag ha närmare bröstet lixom.
grymt snyggt, jag är kär.. så jävla kär! ;)


mys med vickään!


söta


inte dryga.. nejnej

jag bara älska NA

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» vickan

AND I LÖÖÖV YOUU KAKKABANANAS!

Tidpunk: 2010-01-29 @ 14:34:02
Bloggadress/URL: http://vickanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0