the hills

Skrivet: 2010-01-17 Kl. 22:40:25
HEJ!!!
idag åkte ju jag och elin till nordic för att kolla på fotboll, och
alnö tjejerna vann sin match mot timrå. 1-0! bra jobbat!

sen kom jag hem och hade absolut ingenting att göra så då passade
jag på att kolla på the hills, typ 5-6 avsnitt! det är nog den bästa serien
som har skapats alltså! <3<3
ska nog se några avsnittt till innan jag går och lägger mig!

Erik kom efter tag också, så vi kollade lite på tv och satt och snackade lite.
trevligt trevligt!
men nu sitter jag här alldeles ensam! vilket är mindre tråkigt.. haha!
suuuckar lite granna för mig själv nu .. ska ju upp tidigt imrn, är inte direkt
så peppad för att kliva upp tidigt.. menmen! vad ska jag göra åt dedå? inget.

imrn blire skopunkten iallafall(Y)
nu blir det the hills!<3
godnatt alla! puss


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0