träningsverk och rip min mobil

Skrivet: 2010-01-17 Kl. 13:24:47
godmorgon eller god lunch?
jag och elin säger iallafall godmorgon!

elin håller på att fixa och dona med hennes hår och här sitter jag med
täcke och en slapp tröja på mig och dricker kaffe och försöker vakna till liv?
vi ska nämligen dra till nordic senare idag och kolla på elins fotbolls lag som
ska spela mot ?? de vet vi inte.. men de är ju iallafall cup!

igår så hade jag elin och matilda en toppen mysig kväll.
såg lite på film, snackade lite men framför allt så spelade vi wii.
och jag är gryyyymt träningsverk i ena armen(?)
jag har spelat pingis.. eh? nörd.
men det va skit kul, jätte mysigt ! kul att träffa matilda och snacka lite !<3

men nu ska jag förklara hur min telefon drunknade som..
vi satt massa folk runt ett bord och sen så säger en kille till mig att han
vill kolla på min telefon och hur vill se hur den ser ut. så då drog jag fram
telefonen ifrån bh;n och sen flööööög telefonen ur min hand och landade självklart
i mitt EGNA vinMUGG! så där låg den.. alldeles själv.. och dog!
jag är jätte ledsen!

då nu sitter jag med en stenålders telefon.. en röd..en uppviksbar..liten..äcklig
SAMSUNG?!?!?!?!
panik, jag förstår ingenting..
den blinkar till och med när jag få sms eller när de ringer.. PINSAMT!

men nu ska jag och min träningsverksarm kolla facebook!
pusspuss!<3

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Rikke

MeN SÄÄÄÄÄÄÄLLAN!!

Du förstör ALLTID dina mobiler, hur fan lyckas du?

Köp en vattentät eller sätt plast runt den!!!



Puss love you

Tidpunk: 2010-01-17 @ 13:41:18
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Matilda

<3

Tidpunk: 2010-01-17 @ 20:46:39
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0