bara för att .

Skrivet: 2010-07-19 Kl. 22:34:54
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Brukar du berätta vad du tänker på: ja
Favoritgodis: ingen just nu
Är det nåt du absolut inte äter: lättare att säga vad jag äter än inte ;)
Kläder just nu:  trosor och en stor t-shirt
Är det lätt att vara glad när man är olycklig: nää
Musik just nu: airplane!!!!!!!!<3<3
Vad sa du senast: godnatt
Sommarplaner: njah, en tatuering iallafall
Är du lycklig: JAAAAAAAAA!<3<3
Senaste smset du fick: jag vill ha mina pengar nästa gång vi ses.
Senaste sms du skickade: okej
Saft eller alkohol: jag får väl säga alkohol då, fjortis som man är!
Mig själv med tre ord: lång, fnissig och 14år.........
Hur många kuddar sover du med: har 4, men sover på två
Favoritväder: oj, sol eller en perfekt vinter dag
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: robin så klart, SNUS och mat?
Spelar du nåt instrument: nix
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, absolut 
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: alla twilight filmer<3
Tror på liv på andra planeter: näääää
Kommer du ihåg din första kärlek: yes!
Älskar du henne/honom fortfarande: nä nä nä nä lugn nu.
Har du några homosexuella vänner: yes.
Tror du på mirakel: jupp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: självklart.
Ser du på kärleken som ett misstag: verkligen inte just nu<3
Hur många barn vill du ha när du blir stor: tre
Bio eller promenad: oj..beror på.just nu? bio!
Är du kittlig: under fötterna :|
Har du någon piercing: tungan
Har du någon tatuering: jupp, TVÅ!
Snarkar du? är jag full eller sjuk så! ;)
Stjärntecken? FISK..BLUBBLUBB
Är du som ditt stjärntecken beskriver: nä men de vet väl inte jag.
Rädd för insekter? är mask en insekt?
Största svaghet: mitt humör
Vad gör du när ingen ser: sover
Det här är jag bra på: Sprida glädje
Bästa bok? twilight böckerna eller vingklippt ängel
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlig eller läsa tankar.LÄTT
Vad vill du jobba som? njah, de blir en hemlizzzz
Vilka hårfärger har du haft: alla förutom...turkost.
Chips, morötter eller godis? EHEHEHE,CHIRRE!
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? gjorde, ska börja igen!
Stökigt eller välstädat? Mitt rum är alltid stökigt
Gungar du på stolen? aaaaop
Skulle du någonsin hoppa bungy-jump? nix
Vilken hand håller du gaffeln i ? vene, olika:o
Är du rädd för blod? SKÄRPNING,NIX!
Saltar du på maten? öh.nä.. nudlar/mackor behöver inte saltas!
Gillar du att sjunga? ja,nä,kanske
Anser du att du är stark? som person, jaa..men muskler stark?nä
Brukar du sola? JA
Vad gör du om du får hicka? lol? jag har hicka nu... håller andan eller dricker vatten
Kaffe, te eller inget? båda
Har du en besatthet? ja jag har väl de.



Jag har insett att min senaste kyss... magisk
Jag lyssnar på... allt
Jag pratar... för mycket.
Jag tycker om... mina vänner,familj & pojkvän!<3
Min bästa vän är... en klockren elin jonsson
Min första riktiga kyss var... hemsk
Jag längtar till... studenten
Jag hatar... väntan
Jag gillar min... plattång
Jag kommer alltid att... vara speciell
Jag är hemligt förälskad i... skor
Sist jag grät var... inte längesen.
När jag är glad så... är jag oslagbar
När jag vaknar på morgonen så... vill jag inte kliva upp
Just nu tänker jag på... min efterlängtade robin
Idag har jag... jobbat,köpt skor,fikat.
Inatt ska jag... sova hårt.
Imorgon kommer jag... jobba+ sova hårt.
Jag vill verkligen... att jag ska vara rik.

puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0