gooos

Skrivet: 2010-07-15 Kl. 23:48:20
hejsan svejsan, kajjebanan här.

idag har man tagit sig en powernääääp innan man
bestämde sig att gå ut och bränna lite FETTT!
och herregud va skönt de va att springa/gå idag..
dock lite för varmt, men DE VA KUUUNG!
jag känner mig as duktigt, och syrran min trodde att jag
hade fått solsting bara för att jag skrev att jag skulle ut
och spriNNNNNNNga!

men nu sitter man lat som man är i sängen och data
nördar, har precis pratat i telefon med min GOLLIGA POJKVÄN!
ROOOOOOOOOOOBIN!<3
han ska komma till mig imrn kväll, och gissa vem som är HÄÄÄPPYY?!:D
JAG!
lilla,tjocka,solbrända,ont i magen kajsa! JAG ÄR HÄPPPPYYY!

sitter och dunkar mina favvvvo låtar nu!
airplanes - b.o.b
beautiful monster - ne-yo

dancing on my one - robyn
tyvärr så blir jag inte less på robyn :)

rooooooooooooooooooobin<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0