min mage = krig

Skrivet: 2010-07-01 Kl. 15:13:15
godmorgon.
en trött kajsa idag, lite halv less också.
GRYMT ont i magen!
mensvärk tar knäcken på mig.

men igår så hade jag en jätte mysig kväll.
började med att hanna kom till mig och vi satt i min
säng och myste till gomusik och bara snacka massa skit.

åkte till timrå för att hälsa på jossan och hennes pojkvän,
satt där och snackade massa skit.
åkte till stan och käkade max och körde hem hanna.

drog tillbaka till timrå för att snacka änu mer skit.
jaaag älskar att snacka skit :D HAHA!

men idag?
idag har jag ingenaning vad jag ska göra.
äta middag med tina tommy tea mamma och pappa iallafall.
sen har jag ingenaning vad som händer.

men ha en toppen dag alla,
det ska inte jag ha.
FÖR MIN MAGE ÄR TREDJE VÄRLDSKRIGET!

puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0