fika kanske?

Skrivet: 2010-06-16 Kl. 14:35:08
Tjena hejsan bloggen.

fin väder ser det ut att vara idag, men nä. jag stannar inne ändå.
har inget liv här i haga.
och vägrar lägga mig ute och sola, för då kommer alla grannana
så och blänga som aldrig förr.
så jag håller mig inne ..

idag så vaknade jag runt ett för att gosrobin ringde och sa att jag
inte fick sova nå mer. tack för de!
så jag hoppade in i duschen, käkade frulle och nu sitter jag vid
datorn och föröver massa bilder till ett minnes kort för vi ska ta
bort vista och ha windows istället. KUNG!

men alla mina bilder få inte plats :||||||||||
knäcken..

nä nu ska jag ringa ellenbanan och tvinga henne att fika med mig :)
snäll kompis jag är :D hihih

puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0