hunnit med mycket idag jag med!

Skrivet: 2010-06-17 Kl. 00:54:53
tjennnnixen.

började dagen med en fika på stan med mina underbara
vänner, elin och stina.
vi satt väl mest och snackade skit och skvaller, som vi
tanter brukar gör emellan! ;)

sen blev de donken för min del.. MUMSIG middag!:)
åkte till alnö, jag somnade på elins soffa..
jävla pollen tabletter..
sen drog vi och hämtade upp brudarna, tilda och stina alltså.
blev en fisketur.

stina och jag fiskade medans tilda och elin satt och käkade chips
och pratade. blev sugen jag med efter 10minuters fiske.. så jag
hängde med dom och myste på.. stina hakade på hon också jävligt
fort.

så vi satt mest på bryggan och myste kan man väl säga?!
ja de kan man..

sen for vi och dumpade stina, tog en sväng runt alnö centrum
sen blev vi rädda för polisen och åkte till tilda och myste till de
på hennes altan med värmegrej och filtar.
kollade igenom massa gamla FULA bilder.. uwh. men roligt :)

så nu sitter jag bara här med min elaka hund elvis och bara
chillar på mammas dator som går så snabbt ..
dock ingen musik.. men de är sånna smällar man få ta.

imrn så blire 80års kalas hos morfar !<3
och lillakajsa ska hjälpa till och servera. kan vara snäll jag med :)

sovgott alla
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0