myspys med bästa tjejerna !<3

Skrivet: 2010-06-13 Kl. 00:55:09
nämen tjenixen på dig där.

då har jag precis kommit hem ifrån en underbar middag/förfest
hos Stina Andersson. de blev potatis grejer..runda goda.. och
potatissallad med kött. MUMS MED MASSA BEA SÅS!<3
i mitt hjärta.

men jag blev ju nykter idag efter alla om och men.
tack och lov för de, för nu är kajsa nilsson tröttare än alla i hela världen.
och tänkte snart gå och lägga mig.

tänkte bara kolla igenom mitt fotoalbum som jag gjorde idag.
..KOLLA IGEN kanske man ska säga.
jag älskar det :)

godnatt alla gosisar
puss
/kn

underbara stina på gf förra året!


gf förra året. SAKNAR






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0