inget liv, okej?

Skrivet: 2010-03-18 Kl. 22:48:47
heeeeeej!
njah, men jag har ju inge liv så jag vet inte vad jag ska skriva för skit idag då!
skola, check!
stan, check!
varit med elin, check!
käkat pizza, check!
kollat på hockey, check!
åkte hem och satte mig vid datorn, CHECK!
ska väl sussa lite snart då, dubbel check! :D

imrn blire skola sen blire hem och göra sig i ordning för jag ska på 18års fest
för camilla, maskerad vettu ;) jag kommer se ut som en pajas, men det är väl som
vanligt det.. weey!

LÖRDAG; PARTYYYYY

ps, tror jag ha skabb eller nått på axeln.. den slutar aldrig att klias!
EN LITEN JÄVLA KNOOOPP som klias..damn!
nää men det är nog en kliknopp som tina brukar har!

JAG SAKNAR TEA PLUPPEN OCH TINA! <3


snygg systerdotter man har då! ;) lik moster har jag hört(A) HAHA!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0