KAN INTE TÄNKA MIG EN FRAMTID UTAN ER!

Skrivet: 2010-03-01 Kl. 23:14:34
ville bara tala om att jag har världens bästa vänner!
Elin Jonsson, Stina Andersson och Josefin Idebring står mitt hjärta närmast!
jag älskar er tjejer och jag är glad att ni finns här för mig och att ni
älskar mig för den jag är! <3

du får min värld att snurra åt rätt håll när jag egentligen bara vill stanna upp!
du är värld guld, Josefin Idebring.

du har alltid följt med mig i livet. vi går igenom allt bara om vi håller hårt om varandra!
Jag älskar dig Stina Andersson!


Du och jag har gråtit, skrattat, slagits och bråkat. men här står du och jag hand i hand
och tänker aldrig släppa taget! du och jag genom allt så är det bara! jag älskar dig min
älskade underbara vän Elin Jonsson!


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0