körkort? ja visst!

Skrivet: 2010-03-15 Kl. 23:25:31
hallåå! :D

idag tog jag ledigt ifrån min praktik plats för att jag fick en tid för uppkörning.
och tamäääfan så fixade jag den, så nu har jag fan körkort?
tror det eller ej, men så äre fan :D

så jag mötte upp stina och elin på waeyns där vi satt och fikade ett tag men sen
så drog vi hem till mig och hämtade mammsens bil och va ute och körde massa
bil :D fyfan va skönt säger jag bara!
vi DUNKADE melodifestivalen cd(Y)  toppen säger jag baaaahaha..

men ikväll så jag har skrivit ett TOPPEN cv och sökt lite sommarjobb..
DAMN, va vuxen jag är nu !! HAHA :D


blåhåller ratten? -javisst! lika bra de ;)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0