sjuk? yes!

Skrivet: 2010-03-14 Kl. 21:36:49
ah men hej!
igår så hade jag ju inte turen på min sida somsagt, bajs timrå vann matchen
och gick vidare till slutspel som alla vet om vid de här laget!
men efter matchen så tog jag bussen till stan och mötte upp elin och matilda.
vi satte oss på svenssons och hittade en goding, stina linda och ida kom senare
också, för linda är besatt av denna goding.. eller ida? vem är inte besatt av honom?;)

sen efter några timmar så drog elin,matilda och jag till allstars och myste lite, grabbarna
kom efter någon timme och då jävlar blev de röj och jag blev mobbad.. modotjejen!
aja.. men de va grymt kul.. vi som skulle vara nykter? ehm, ah.. men så blev det ju inte
iallafall.. men de är ju roligt.. ändå?

men idag så har jag bara varit hemma och kolla på tv HELA dagen, jag och pappsen gick
till kina och köpte med oss lite mat också. helvete va gott de va! MIIMS! satt som knäcken
i magen dedär(Y)

men jag är grymt sjuk i allafall..
feber (Y)
snorig(Y)
SKIT ONT I HALSEN(Y)
och ont i kroppen(Y)
jag bara älskar mig själv och min älskade sjukdom(?) haha! :D

för några timmar sen så landade syster tina och tea hos min älskade syster rikke i barca,
dom har turen dom som blev bjuden på en resa dit.. sicken tur hon har tina:D
fast hon har ju alltid tur, så jag är ju inte chockad direkt! ;)


du kommer alltid finnas kvar, min vän.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0