toppen dag

Skrivet: 2010-03-13 Kl. 16:41:22
goddag!
efter en spännande match så är jag helt slut i kroppen!
ankars vann tillslut. dom låg under med 1-4 sen sare bara smack så
blev det 5-4 och dom vann! så jävla bra jobbat tjejer!

nu sitter jag här med elin och lyssnar på meet me halfway! :)
så fucking jävla bra! :)
elin sitter och dricker lite vin och äter marränger och jag sitter här
och snorar som aldrig förr.. är grymt förskylld! ;)

elin och tilda ska till biteline senare ikväll och äta gott och kolla på timrå
matchen, själv så ska man sitta här och äta nudlar kanske och kolla på
hockeyn i min ensamhet ;) haha!

men sen ska vi nog till olearys och dricka lite och snacka massa skit.
vem vet, kanske bli en bowling runda? vem vet? inte jag.. få se helt enkelt!
eller vi kanske dra till allstars? jamen de blire nog.. elin vill de:D haha!

/en lycklig kajsa efter en toppen match av ankars ;)


stina och jag igår.. sexigt


mina älskade gummiizzar :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0