toppen väder och toppen humör!

Skrivet: 2010-03-20 Kl. 13:12:57
ååh hej alla :D
snacka om att jag är på toppen humör idag!
jag mår bra, och vädret är toppen! känns som att jag älskar mitt liv idag!

Vaknade upp med jossan, och sen vare bara att kliva upp för det va några som
kom och kollade på min moppe, och den vill dom ha!
så dom ska hämta den senare efter dom har varit på ikea! toppen där :)

sen ska jag göra mig klar och dra till elin, eftersom vi ska förfesta där
och senare dra in på krogen:) fan va nice säger jag baaa ;)
ska ringa människan snart också, elin alltså! :)

underbart väder och jag sitter på balkongen och myser,
ska göra några koppar kaffe nu också! :)

kommer nog skriva massa inlägg idag tror jag:|
har ju inte direkt något liv! ;)

puss!<3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0