hehe

Skrivet: 2010-05-19 Kl. 11:26:20
tjingeling lukta gott.. MUMS!
sitter på skolan nu och har svenska.  har precis skrivit om "ett barndomsminne".
och jag valde att skriva om när min kusin simon lärde mig äta sten.
att småsten kunde man tugga på och dom lite större stenarna var bara att svälja!
hahah! tok simon! ;)

Senare idag så ska jag och några till ifrån klassen skolka och kolla på mösspåtagningen.
HELL YEAH!  mina bitches tar ju för gudarna studenten! :D
men snart så äre min tur, eller våran tur kanske man ska säga klassen? ;)
fyfan va roligt. längtar redan nu!

igår kväll så sov jag hos elin andersson i hennes lägenhet, och då sprang jag runt
med hennes mössa hela kvällen! JAG LÄNGTAR SÖNDER! :D
gudar i alaska va roligt :D


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0