knappt en dag?

Skrivet: 2010-05-31 Kl. 00:27:56
jag har klarat av nästa en dag utan dig r.
och bara några timmar utan mamma..
jag lever utan mamma,fast har gråtit två gånger för att hon har åkt.
lillmammsen då!
DAH! hur ska man överleva?

men i vilket fall som hellst så åkte jag elin stina kusinerna simon o vickan
och simons flickvän hanna och spelade fotboll förut. snacka om rolig..
dok blev de häcken på mig.. men ingen träffade ! :d WEY!

imrn så ska jag till skopunkten och hämta alla papper sen ska jag till
stan för att fika med mina älskade blommor.. stina o elin! <3
vad hade jag varit utan er? :)


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

Men tänk mig då, de va nästan ett halv år sen jag träffade mamma...Tänk de!

Jag ska ta hand om henne, de bästa jag kan!

Nu har hon semester utan tjat och knat:)



Tur vi har kamera och msn iaf då!



Ha de så bra, en flaska kommer lastat!

Puss älskar dig min vackra sis...



Vem fan är R?

Tidpunk: 2010-05-31 @ 10:42:28
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0