körande hit och dit.

Skrivet: 2010-05-08 Kl. 18:49:30
igår dagen va toppen. nog den bästa dagen i mitt liv!
grattis jennifer gumman på 18års dagen på tal om ingenting! :)
jag fick besök igår på allstars utav en kille som hoppade ut ifrån en taxi!
naw säger jag bara :')

idag har jag varit i h-sand för att kolla på fotboll, bra mysigt med stina andersson!
men nu har jag duschat klart och dragit på mig min höga kjol och ska bara låta
håret torka och sedan sätta upp det i en hästsvans...jag blev visst en chaffis!
chaffis till impalan!
det blir gubbarna och jag. pappa, kanske grannen matteriddarn och björn!
kan bli som jobbigt, men roligt på samma gång! :)

efter allt körande så blir det nog myskväll med stina andersson! :)

änglarna har redan sett oss.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0