NYA BILDER! ;)

Skrivet: 2010-05-26 Kl. 20:48:09
herregud.. här sitter jag hos elin och håller på att svättas ihjäl?!
de gillas har jag hört! :D

idag så har jag varit as duktigt. har ju varit ledig idag ifrån skolan!
lyssna här nu alla som känner mig! :D

*klev upp klockan 10.00 utan någon väckning!
*drog och umgicks med jossan på birsta
*drog till stan fikade med jossan och hulda
*åkte hem, GJORDE MAT?!
*gick ut med HUNDEN?!

ahh, och för ett tag sen så snodde jag pappsens bil och drog till alnö.
TILL ELLENBANAN FÖR ATT CHILLA OCH SE SÖNDER TVVVVV!!!<3

imrn så äre skola för min del, sen ska jag väl hem och sova?
sen blire väl något tråkigt kan jag tänka mig.
typ kramas lite på mamma innan hon drar till min syster som lever lyxlivet
i barcelona... dåligt avis jag är på mamma som ska dit och avis på syrran som
bor där?

nää men lämna mig här i sverige med gammhunden ni!
gud... är inte alls avis! ;)
PUSS PÅER!!!!!!!!!!

HITTADE GAMMBIIIILDER! ;)

:|

långbena på mig då?


HAHAH OJDÅ?!? va säger vi om den dära bilden elleeen?


POSE ELIN?!! :D



NU VÅGAR JAG INTE LÄGGA UT NÅ MER!:D
PÖSSS
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0