sjuk

Skrivet: 2010-05-16 Kl. 19:15:36
herregud.
hemma i sundsvall efter en sjukt rolig helg i stöde/viskan.:D
men nu är jag helt slut ialla fall. min kropp säger stopp för allt nu.
har fått två myggbett också. mina första !! hell yeah. nu äre sommar :D

idag så har jag elin och stina bara slappat hos elin andersson och jimmy.
kollade på film och bara slappade! sen kom alex och körde oss till viskan
för att hämta elins bil så vi kunde fara hem!

kajsa nilsson somnade i bilen! MYS!
men ahh, finns väl inte så mycket att säga:D finns lite bilder på facebook! :)
puss
/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Tonyvilde

love the web site lots of luck love to see more poems

Tidpunk: 2011-03-08 @ 08:41:29
Bloggadress/URL: http://tonyvilde.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0