SNUS

Skrivet: 2010-05-13 Kl. 12:21:57
hejhej hallonbåt!

sitter hos stina nu och bara längtar tills jag orkar gå ner och borsta tänderna.
för va menar jag med dedå? jooo då kan jag ta första snusen också!MUMS!

igår kväll vare en toppen kväll.. erotikparty som sagt.. de va riktigt jävla roligt.
och herregud va grejer de finns :| hahah!

men idag så äre torsdag?
stina ha träning och elin ha match..
jag har ingen?
aha, får väl fråga va bästa mamma ska göra..
SÄKERT JOBBA:|

menmen, nu ska jag borsta tänderna så jag få ta första snusen :D
PÖSS

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

12:21:57

Vilken sovmorgon? Eller drog du ut på att ta första snurren?Hihi!



Puss på dig vacker gumman min

Tidpunk: 2010-05-13 @ 15:13:04
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0