bodil och jag.

Skrivet: 2010-11-04 Kl. 15:01:54
Tjenamors.
sitter hemma hos Bodil gummsen nu och kollar på när hon
kämpar med maten. vi är lite hungrig.. EHHEH!
och vi har ingenaning vad vi ska göra idag/ikväll. dålig med fantasi.
vi skulle knäppa kort idag, men jag orkade inte duscha.. MOHAHA.

igår så var jag också med Bodil, fast hemma hos robin medans
han jobbade. sen när han kom hem var grey's slut så då drog bodil
efter ett tag! men det va en roligt dag igår.
och jag var helt slut efter städningen.

men här sitter jag och sittar ut, och det är alldeles vitt..
inte snö, men frost :D det är bra de! :D

men ha en bra dag
puss
/kn

gammbilden på mig och boddan någon fest:D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0