en comeback

Skrivet: 2010-11-02 Kl. 15:41:54
mamma ska komma och hämta mig i stöde nu.
och det känns jätte bra att så träffa henne.
jag är helt tom inombords.
men vi ska åka och köpa pennor som tea kan ha hemma
och sen ska vi till ylva, min moster. så jag ska få träffa
mina kusiner som jag inte ha träffat på jätte länge.
ska bli jätte roligt.

sen ska jag hem till älsklingen igen, han jobbar nu fram till 22.00
så det ska bli kul att få göra något annat :)

jag ville bara säga att jag älskar min robin överallt annat.
han är verkligen min prins.
prinsen i mitt liv som jag behöver.

nu ska jag sluta gråta och slänga fram leendet.
hare bra
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0