en dag på skolan.

Skrivet: 2010-11-23 Kl. 11:49:41
God morgon / goddag! :)
Sitter på skolan nu och har lunch, och självklart så sög vi tag
i datasalen, så här sitter vi och svättas och nördar nu.
Provet idag gick ganska bra, kommer nog bli ett G iallafall.
Det är ju bättre än IG! ;)

Efter skolan så ska jag åka hem och packa lite grejer, som tur är så
slipper jag åka skit bussen själv. Fick en buss kompis! :) LILL-IDA WESTIN!<3
hon ska till hennes syster och hennes systerdotter i granlo :)
Kanske man få följa med in och kolla på bebben och kanske få en kopp kaffe.
Hoppas jag har tur idag!  ;)

Men när jag väl har kommit hem och packat mina grejer så ska jag väl
äta lite middag och sedan ska jag åka till stöde till pälskii!
Ska sova där inatt, med min lilla skatt! <3

Men ha en underbar dag! :)
Puss
/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Erlendelin

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

Tidpunk: 2011-03-22 @ 08:15:30
Bloggadress/URL: http://erlendelin.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0