helgen och idag.

Skrivet: 2010-11-22 Kl. 18:55:07
Helgen har varit underbar.

Fredagen; Va på min praktik, åkte hem för att trycka i mig lite mat.
sen så tog jag bilen till torpis för att mysa med b-rudarna mina.
Elin andersson, Elin jonsson & Frida nobrin.
Joviss myste vi, men tamefan så drack vi också. SJÄLVKLART att vi gjorde.
Åkte till Micke senare på kvällen för att träffa lite folk och dricka vidare.
Senare så drog jag till älsklinge för att sova där.

Lördagen; mådde lite dåligt på morgonen men det gick till sig under dagen som
tur va. Vi myste heeeela dagen. Åkte och handlade lite mat och hyrde filmer.
det blev, killers, dear john & the book of ELI. alla filmer var toppen förutom den
älsklipälski valde, och de va the book of ELI, helt jävla världelös i mina ögon.
men älskligen tyckte om den, så det va väl huvudsaken de!
Åt god mat och bara myste på. bring me back, babe!

Söndagen; Så myste vi också till en början, sen sprang tiden ifrån oss och vipps
så var klockan efter 6, så vi gick till hans mamma för att kolla på kattungarna och
gosa lite med dom, sen så gick vi hem till honom igen och hämtade alla grejer
och tog bilen och tog bilen för att åka hem till mig. Hemma hos mig så kollade vi på
ensam mamma söker <3<3 sen hoppade vi ner i badet med ljus och massa skum.
Sen blev det kvällsfika och kollade lite på beck.

Och idag har jag gått i skolan, gjort klart en tavla och nu sitter jag här och försöker
plugga.. men jag vill inte så jag drar ut på tiden.. konstigt nog?! provet är imorgon,
så jag måste plugga typ nu! Så nu kör jag igång!

Ha en bra dag!
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0