hunden

Skrivet: 2010-11-09 Kl. 10:31:12
Godmorgon.
jag ville bara säga att jag aldrig mer ska festa som en vampyr.
ska åt helvete va full jag blev.
men det var jävligt roligt den festen. :D

sitter på skolan nu med tråkbosse som håller på att gå genom brott
och lagar. ganska sämst..
så en annan passar på att skriva lite i bloggen ;)

idag efter skolan så ska jag väl inte göra så speciellt mycket tror jag.
men igår så åkte jag till robin efter middagen och sov där.
bra mysigt. vi kollade på massor tv och åt lite gott :)

men nu har jag inte så mycket att skriva nå mer.
men på lunchen så ska jag följa med sofia hem och kolla på hennes
lilla hund, MOLLYYYY! slår vad om att hon är sötast i hela världen! :D

ha de bra!
puss
/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0