inte blir jag ledsen för det.

Skrivet: 2010-11-24 Kl. 12:47:40

Hallå! :)
Sitter på skolan nu och har precis gjort klar en uppgift.
Det gick jävligt bra och skrev jääävligt mycket :) ganska tråkig.
men det gick bra.

Igår så åkte jag till lilla Lucas & linda efter skolan med lill ida :)
han var så vacker så herregud :) gopluppen.
sen åkte jag hem och packade och gjorde mat till mig och mamma.
efter de så drog jag till stöde till älsklingen.
Vi kollade på tv och bara myste.

Idag ska jag åka till stöde igen för mamma och tea ville ha min säng
ikväll, och de är klart dom fick det för då får jag sova hos älsklingen.
blir ju inte direkt ledsen ;)

Men nu ska jag börja på en VG/MVG uppgift på skolan :)
ha en bra dag alla :)
puss
/kn

 


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0