snödag!

Skrivet: 2010-11-10 Kl. 19:39:28
Jag kommer alltid att älska dig,
vad som än händer.
Låt dom snacka hur mycket dom vill.
Men ingen ska få knäcka oss för mig.
Jag älskar dig, Prinsen!<3
/din.

Goooooddag!
hoppas alla har haft en lika bra dag som mig.
jag älskar snö, jag har skottat, jag vågar inte köra bil i snön.
jag vill åka bräda, jag vill ha jul, jag vill ha nyår.
och jag längtar inte till isen, men allt med vintern är underbart.
förstår inte hur man kan hata vintern? :)
vintern har väl sin charm också? :)

ha en bra snödag!
puss
/kn

ps, har fixat internet på min dator nu!
wey!(Y)


bjur på en gammal blond happy nilsson! ;)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» tessa

DU E SÖT. PUSS

Tidpunk: 2010-11-14 @ 16:06:02
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0